Grootste Spektakel Ter Wereld

Richard Dawkins • Paperback

€ 19,95

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Hoe gingen Michelangelo om met zijn concurrentie? Wat deed Rubens om een grotere klantenkring te krijgen? Grote namen uit de westerse kunstgeschiedenis, ze waren niet alleen bezig met het creƫren van kunst maar ook met het scheppen van voorwaarden waardoor deze kon floreren. Willem de Kooning, Andy Warhol en Damien Hirst moesten concurrenten van zich afschudden, nadenken over de positionering van hun werk en zichzelf telkens vernieuwen om de consument te kunnen blijven verrassen en verwonderen. De kunst en het zakendoen zit vol verhalen over grote kunstenaars en de manieren waarop zij managers en ondernemers tot op de dag van vandaag kunnen inspireren.

Details:

Auteur(s)Richard Dawkins
UitgeverijNieuw Amsterdam
Vertaler(s)Mark van Nieuwstad
ISBN9789046815410
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's448
Verschijningsdatum
Afmetingen231 x 152 x 36 mm.
Gewicht603 gr.

Recent bekeken producten