Long Tail

Chris Anderson • Paperback

€ 12,50

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Bestellen Zet op verlanglijstje

Korte inhoud

Wat gebeurt er wanneer de mogelijkheden eindeloos lijken te zijn,
wanneer alles beschikbaar wordt voor iedereen en het verschil
tussen vraag en aanbod er niet langer toe doet? Door de komst van
internet is onze wereld veranderd en werden nieuwe waarheden
over consumentengedrag onthuld. Chris Anderson, hoofdredacteur
van Wired Magazine, beschrijft in de inmiddels verworden klassieker
The Long Tail de businessmodellen van winkels als
Amazon.com, Bol.com en iTunes en laat zien waarom we in de toekomstminder
zullen verkopen vanmeer. Doorbreek de tirannie van
de grootste gemene deler, ontdek het geheim van de lange staart!

Dit boek in de pers

Anderson introduceerde het concept in een invloedrijk artikel. Afgelopen zomer [2006 red.] verscheen in de Verenigde Staten een uitgewerkte versie in boekvorm, dat snel na verschijning de bestsellerstatus had bereikt.  
De Volkskrant  

Chris Anderson bespreekt in een voortreffelijk boek dat het tijdperk van de hits, het tijdperk gedomineerd door kaskrakers, tot een einde komt.  
The Times  

Doorbreek de tirannie van de grootste gemene deler, ontdek het geheim van de lange staart.  
NRC HANDELSBLAD  


Details:

Auteur(s)Chris Anderson
UitgeverijNieuw Amsterdam
Vertaler(s)Ypie Veenstra
ISBN9789046811429
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Aantal pagina's304
Verschijningsdatum
Afmetingen211 x 136 x 21 mm.
Gewicht359 gr.

Recent bekeken producten